wtorek, 19 czerwca 2012

sprytne spodnie nr 2




Tak jak już się chwaliłam, udało mi się uszyć jeszcze jedne szybkie i bardzo wygodne spodenki. Noszę je już od jakiegoś czasu i spisują się doskonale. Szycie zajmuje bardzo niewiele czasu. Spodenki są praktyczne i uniwersale. Bardzo polecam wszystkim szyjącym. Pamiętajcie jednak, że materiał na spodenki musi być z dodatkiem elastanu (ja preferuję bawełnę) Dzianina na pasek powinna być dość zwarta i sprężysta. W spodenkach, które prezentuje dziś jest luźna, bawełniana, bez sztucznych włókien, więc na górze wszyłam dodatkowo gumkę, dzięki której spodenki w trakcie noszenia nie obsuwają się.


pozdrawiam
 Aga

























3 komentarze:

  1. Szyjesz fantastycznie!Piękne tuniki! Znalazłam przypadkiem Twojego bloga i będę zaglądać! Pozdrawiam!

    pasjonatkaszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Miło mi poznać kolejną maniaczkę-pasjonatkę szycia:) Bardzo dziekuję za tak pozytywną ocenę mojego szycia, jednak w tym zakresie Ty także nie ustępujesz mi ani o krok-podziwaim i gratuluję. Będę do Ciebie zagladać. Pozdrawiam

      Usuń