sobota, 31 grudnia 2011

mój pierwszy wpis





Postanowiłam, że jeszcze w tym roku wrócę do mojego bloga, którego założyłam przeszło rok temu i do dziś nie zamieściłam na nim żadnego wpisu. Dzisiaj jest ostatni dzień tego roku, a więc ostatni moment bym mogła wywiązać się z tej obietnicy.

Serdecznie zatem witam Wszystkich, którzy tu trafili. Pisząc mojego bloga będę chciała podzielić się z Wami radością jaką daje mi coś, czym zajmuje się zupełnie amatorsko już od bardzo wielu lat. Tym czymś jest szycie ubrań. Będę więc pisać o szyciu i pokazywać co szyję.
Nie będzie to blog typowo szafiarski,  będę jednak pisać o modzie bo szycie ubrań nierozerwalnie się z nią wiąże. Za jakiś czas może też pojawią się moje stylizacje, oczywiście z uszytymi przeze mnie ubraniami w roli głównej.
Inne tematy - te nie związane z modą i szyciem, jak dobrze znam siebie, zapewne też tutaj się pojawią.

Życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2012 roku

Aga 

1 komentarz:

  1. Miło nam dołączyć do obserwujących:))) Czekamy na kolejne odsłony i trzymamy kciuki za bloga!! Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń